The night before.. Rome - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eveline Lensen - WaarBenJij.nu The night before.. Rome - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eveline Lensen - WaarBenJij.nu

The night before.. Rome

Door: Eveline

Blijf op de hoogte en volg Eveline

28 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Morgen ochtend is het dan zover, dan gaat mijn wekker verschrikkelijk vroeg en vertrek ik naar Rome.

Rome staat al heel erg lang bovenaan mijn lijst en na New York vond ik het tijd dat ook deze stad bezocht werd. Zo gezegd en morgen gedaan lol

Ik heb nog niet echt een vakantiegevoel en heb mijn (nieuwe) koffertje dan ook een beetje halfslachtig ingepakt. Alles zit er wel in, maar om nou te zeggen dat ik er joepie van word, nee dat nou ook weer niet. Misschien dat het komt doordat ik best wel druk ben de laatste tijd met van alles en nog wat, ik weet het niet, maar ik hoop dat ik er morgen wat meer zin in krijg.

Rome, de eeuwige stad, ook wel een mooie overgang na de stad die nooit slaapt hahaha Ik ga heel wat stapeltjes stenen bewonderen en proberen me te mengen tussen al die modebewuste (dat ben ik zoals jullie weten totaal niet) italianen. Ik spreek 3 woorden italiaans en niet perfect ook nog, dus ik heb een uitdaging denk ik dan maar. Lief lachen en rustig blijven is de boodschap hoop ik.

Ik heb zo te zien het weer mee in ieder geval. Ze zeggen dat het de hele week stralend weer gaat zijn zo rond de 22 a 23 graden. Perfect voor mij en ja de zonnebrand en aftersun zitten in mijn toilettas!!

Morgen komt de taxi me om 4.30 ophalen en om 7.55 vertrekt mijn vliegtuig eerst naar Milaan. Van Milaan vlieg ik door naar Rome waar ik om 12.10 aankom. Vanaf het vliegveld dan de trein naar station Termini en daar een minuut of 5 lopen naar het Hotel. Ik zit in Hotel d'este voor de mensen die het willen google mappen. Het ligt aan de Via Carlo Alberto nummer 4 B. Als het goed is heb ik WiFi daar en ga ik braaf mijn verslagen bijhouden. Ik neem in ieder geval mijn kleine flappie mee en ik ga het allemaal wel zien, en jullie ook hoop ik hihi

Welterusten allemaal en arrivederci!!

• 28 April 2010 - 19:37

Sebastical:

Oei! Ik lees mezelf: gewoon geen vakantiegevoel hebben, ondanks dat morgen het feest gaat beginnen.
    Sterker nog: gewoon helemaal geen zin hebben om koffer in te pakken.

Maar verder ben ik wel heel jaloers en lijkt het of iedereen bezig is om 'wraak' te nemen op me: Jij naar Rome, een ander naar Peru, weer een ander naar Denemarken en tevens iemand in Nieuw-Zeeland.
    En ik nog niets in het verschiet :( Maybe NY in najaar....

Oja, Enjoy!

• 28 April 2010 - 19:46

Spar:

Ik val in herhaling, maar wil meeeeeeeeee ;)
    Veel plezier!

• 28 April 2010 - 19:49

Sebastical:

Grmbl en er gaat ook nog iemand naar Andalusie...

Gelukkig heb ik mijn goede humeur nog! :P :) :D

• 28 April 2010 - 19:51

Eveline Lensen:

Ik zoek morgen een heerlijke ijssalon en neem een ijsje op jou hoor Bas :p Heerlijk in het zonnetje ergens bij de spaanse trappen ofzo ;)

• 29 April 2010 - 02:12

Ik zit heel braaf al vanaf 5 over 4 op de taxi te wachten lol

• 29 April 2010 - 15:35

Sebastical:

De vulkaanas goed doorstaan?

• 30 April 2010 - 06:13

Eveline Lensen:

Ja hoor, geen vuiltje aan de lucht.. of in dit geval in de lucht!!!