een druilerige dag met een zwart randje - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Eveline Lensen - WaarBenJij.nu een druilerige dag met een zwart randje - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Eveline Lensen - WaarBenJij.nu

een druilerige dag met een zwart randje

Door: Eveline

Blijf op de hoogte en volg Eveline

27 September 2009 | Verenigde Staten, New York

Vandaag geen happy happy joy joy bericht, ik voel me er absoluut niet naar.

Vandaag begon al slecht, ik werd niet echt goed wakker en voelde me slecht en toen ik naar buiten keek werd ik er niet vrolijker van. Het regende, van die nare motregen waar je van doorweekt raakt.

Bijna half uur onder de douche gestaan en gaan ontbijten. Bij het ontbijt was zo'n beetje alles al op, dus 2 plakken brood geroosterd en een bak koffie genomen.

Dan op m'n kamer gezeten en wat op inet gezeten en op msn gepraat. Rond een uur of half 1 was de regen naar motregen over gegaan en kon je redelijk naar buiten en dat dan ook maar gedaan.

Heb wat rondgedwaald over de straten hier in de omgeving en geshopt bij Macy's. Heb wat kerstversiering gekocht, best mooi wel. Niet de gouden variant, maar voor hetzelfde geld 2 doosjes vol kerstballen enzo. Het eerste gedeelte van een nieuwe verzameling kerstversiering is er dus.

Daarna op de babyafdeling een verrassing voor zusje gekocht. Niet dat ze zwanger is hoor, maar kon het niet laten toen ik het zag. Je ziet het woensdag wel Marry.

Na Macy's teruggedwarreld naar Times Square om te kijken of ik nog een musical kon meepikken, maar Mary Poppins begon al een uur later en de rij was behoorlijk lang, dus dat ging niet lukken. Dan maar terug naar het hotel om ff de tassen terug te brengen en eventueel verder te gaan.

In het hotel even ingelogd op wifi en m'n mail gelezen en dat was slikken. Ik wist al dat er wat mis was toen ik eerder berichtje van mijn moeder over oma las, maar dit kwam wel even hard aan. Mijn oma is afgelopen vrijdag om 18:00 Nederlandse tijd overleden. Dan voel je je wel even heel erg alleen daar op je hotelkamer in new york :'( Gelukkig is de crematie nadat ik terug ben, dus daar kan ik bij zijn.

Ik ben de rest van de avond in het hotel gebleven. Even geen zin meer om de drukte hier in te gaan.

• 28 September 2009 - 05:09

Erica:

Oh, Eveline, wat een verschrikelijk naar bericht zo in je vakantie. Gecondoleerd. Ik hoop voor je dat je ondanks dit (hoe moeilijk dat ook is), toch nog een paar mooie dagen hebt in NY. Heel veel sterkte meid.

• 28 September 2009 - 14:22

Marielle: